woensdag 13 mei 2015

Kerstboomquilt

Met het opruimen van de spullen van de quilt, zie ander blog, kwam ik een box tegen.......
Wat daar nu in moest zitten... slik.

Een quilt voor om de kerstboomstandaard. Heel leuk.......zal ik weer doorzetten?
Met het verder leeghalen van de box, kwam ik ook nog een stuk quilt tegen voor op een tafel.

Ik kan nu twee dingen doen:
Negeren dat deze box bestaat en gewoon lekker weer ergens neer zetten.
Of toch ook nu maar doorzetten?

De quilt voor onder de kerstboom moet 'alleen ' nog aan elkaar gezet worden.
Die voor op de tafel, moet nog een achterkant hebben.
Hoeveel tijd zou me dat kosten??


Dit is dus de kerstquilt.

Het grijze deel is doorgepit en verder wordt dat niet gedaan, was nooit mijn bedoeling dus doe ik ook niet.

Ik denk dat ik met dit lange weekend, erg ver kom.
Oké ik heb ook nog andere verplichtingen maar toch...

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten