zondag 31 mei 2015

Kantklosstandaard

Het kantkloskussen op tafel leggen en vervolgens last krijgen van nek en schouders is niet fijn.
Het kantkloskussen op tafel leggen en het vervolgens aan de kant leggen of van de tafel halen omdat er gegeten gaat worden is niet handig.

Ooit, zo'n 27 jaar geleden heeft manlief voor mij een standaard gemaakt, die stond in een hoekje in de kamer, klaar om te pakken.

Eigenlijk wilde ik dat nu weer, maarja hoe hoog, waarop, welk materiaal?
Kortom even wat denkwerk. En ineens: het lichtje ging brangen.
Bij de vorige laptop had ik een tafeltje, heel handig, de laptop paste er precies in en op, aan de zijkanten had ik nog de mogelijkheid om wat papieren of iets neer te leggen. Kortom heel handig dit tafeltje.
Maar de laptop is niet meer, dus het tafeltje had geen functie meer. De andere laptop is namelijk te groot.

Van dit tafeltje is nu een standaard gemaakt, onder het kussen heb ik wat ruimte. Misschien handig voor? Weet ik nu niet, komt vast wel.
Ik er ben blij mee dat we dit zo op hebben kunnen oplossen, het kantkloskussen staat/ligt niet meer in de weg en als ik wil kan ik gewoon verder.


De plant heeft een andere plaats gekregen, de arme ziel hij doet al zo lang zijn best en het kussen ligt ondertussen ook vlakker.

Ik kan mijn gang gaan.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten