dinsdag 12 mei 2015

Breien

Ook zo'n handwerk techniek die ik eigen ben.
Veel is er in de loop van de tijd gemaakt, leuke kindertruien, truien voor mij zelf.
Maarja die bewaar je niet en zeker geen foto's.

Nu heb ik in korte tijd 4 bollen wol gekocht.
Voor sokken voor onze dochter.
Zij had daar om gevraagd, het is de eerste keer dat ik dat doe, dus ik ben heel benieuwd.
Er is nu nog niets om te laten zien.
Wel de bollen die er gekocht zijn en dat hoort op deze blog thuis.

De eerste heb ik tijdens onze vakantie op Texel gekocht, in maart van dit jaar.



Met de blauwe heb ik nu een begin gemaakt, 3 naalden om precies te zijn.


Dit zijn de andere kleuren.

Ze lijken heel veel op elkaar, ik heb de wol genomen met in mijn achterhoofd dat het een andere kleur zou zijn en dat klopt dus ook nog.

Wordt vervolgd.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten