donderdag 28 mei 2015

Ark van Noah

Van de week ben ik weer bezig geweest met het borduren.
Nu heb ik op de hond van onze dochter alleen gepast. Die van onszelf was thuis.
Maar ook nu had ik het borduurwerk weer bij me, omdat Lucky een oude hond is, vraagt hij veel liefde en aandacht maar geen drukke spelletje, dus dit is heel goed te doen met hem.


De dinsdag heb ik een halve dag opgepast en woensdag de hele dag.
Dit was aan het begin van de dinsdag.

Na ander halve dag borduren is dit het resultaat.


Ik heb een stukje uit moeten halen, ook het konijn was niet helemaal goed.  Helaas.
Maar het klopte duidelijk niet, het zal niet gezien worden door een ander misschien maar ik zag het wel en dat wilde ik niet.

Volgende keer weer verder.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten