vrijdag 22 mei 2015

Ark van Noah

Sinds september 2014 ben ik bezig met de Ark van Noah.
Ik heb bewust die datum op het patroon gezet, omdat ik benieuwd ben hoelang ik hier over ga doen.
Een heel mooi borduurwerk wat ik echt per stukje zie vorderen.
Zoals in de bijbel staat beschreven zie je de dieren ook per paar de Ark ingaan.


Het allereerste begin van dit werkje.

Aangezien dit een patroon is van Dimensions wordt er nogal wat gebruik gemaakt van twee draden van verschillende kleuren, of van halve kruissteken. Kortom naast het opletten zoals normaal met het tellen van een patroon, is het nu ook op letten met de juiste kleuren.

Na een periode van andere bezigheden zoals o.a. huishouden en andere hobby's werk ik hier weer aan.
Op de dagen dat ik op de hond van onze dochter pas. Met twee honden in huis moet ik het werk direct weg kunnen leggen, als het nodig is.


Begin van vorige week, toen er weer een oppas periode was.



En dit is een dag later.



Vanmiddag ga ik weer een poosje verder.
Ik ben weer aan het oppassen.
Wie weet hoe ver ik dan weer kom.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten