zondag 19 april 2015

Kantklossen deel 3

Na het laatste patroontje uit de vorige blog heb ik voor mijn gevoel vééél gemaakt.
Maar omdat mensen er zo graag iets van wilde hebben, maakte ik het en gaf het weg.
Er totaal niet bij nadenkend dat wat ik met heel veel liefde had gemaakt, nog wel even op de foto kon zetten, gingen de projectjes weg.

Het één mooier als het ander.
Van een heb ik een foto die ik nog wel even snel gemaakt had.

Bij het zoeken naar nog wat kantklospatroontjes kwam ik heel veel doorgeprikte tegen.

Doorgeprikt? Tja en dat betekend dus: gemaakt.

Een clown, drie uiltjes, een grote rand met rode poesjes die ik genaaid heb op het dekbed overtrek van onze dochter, voor het ledikantje.
Een meisje met een bosje bloemen, een sprookje.
Kortom............heel veel.
Waar geen foto's van zijn en ook niet meer zullen komen.

En als laatste is het nu dus dit kloswerkje waar ik mee bezig ben.

De poes is in twee kleuren.


Wordt vervolgd, maar nog niet direct met de poes.
Ik moet toch even verder ophalen.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten