maandag 20 januari 2020

Ringenkussentje

Jawel daar werd om gevraagd.

Onze dochter ging trouwen, in Juli 2019  en vroeg om een ringenkussentje.
Helaas zat ik niet meer op kantklossen, maar heb ik een hele lieve vriendin, die mij wel les blijft geven.
Na overleg met haar, hebben we ongeveer de maat genomen voor het ringenkussentje.
Aan de hand daarvan de beslissing wat ik erop zou gaan proberen te maken.

Ik wilde er 2 hartjes op. Aangezien daar nogal veel variatie inzit, moesten we ons daar eerst over buigen.
Gelukkig waren  ' juf ' en ik het snel met elkaar eens.

Aangezien de opzet voor mij altijd lastig blijft, doe ik dat altijd op les
Na de duidelijke uitleg, naar huis en met de messenger nog wat vragen gesteld.
De tweede heb ik zelfstandig opgezet en ook afgemaakt


Toen het kussentje in elkaar gezet en gevuld. De hartjes erop en vervolgens een paar linten.

Twee gouden lintjes, waar de ringen aan vast zouden zitten ( heb ik gedaan) en bruid en bruidegom mochten het meenemen.




Het bruidspaar was er erg blij mee.

Groetjes
Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten