maandag 20 januari 2020

Bloemschikken bij Intratuin

Op de website van Intratuin zag ik een workshop voorbij komen.
Bloemschikking, tulpen met groen.
Leuk, dus ik heb me opgegeven en al helemaal bedacht hoe we het zouden doen, met het vervoer heen en terug.
Er was bij aanmelding nog plaats genoeg, 23 plaatsen vrij.
Jullie voelen het al aankomen, de volgende morgen werd ik gebeld.
Mevr, sorry maar de 'computer' heeft een fout gemaakt en teveel dames doorgelaten.
Wat een handig ding die computer, kun je altijd overal de schuld van geven.

Na wat denk werk, zei ik tegen manlief, ik heb nog wel een mooie schaal, tulpen zijn momenteel niet duur. Bij de Jumbo, 2 bosjes voor 5 euro de rest kan ik bij de bloemist halen.

Oké ik kreeg geen lekkers zoals ik bij Intratuin zou krijgen. Ook de koffie bleef even achterwege, dat moest ik zelf regelen, manlief was werken. Maar aan het eind was ik tevreden.

Nu na anderhalve week, beginnen de tulpen uit te vallen, dus daar moeten maar nieuwe in. Maak ik er een nieuw stuk van.



Ondanks dat ik het zelf heb gedaan, ben ik niet ontevreden over het resultaat.

Ik ben een beginner, dat mag gezien worden toch?

Op naar het volgende eigen ontwerp

Groet Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten