vrijdag 26 januari 2018

Trui

Na de sjaal en het begin van de sokken wilde ik een trui voor mezelf,
tussen de andere dingen door.

Ik had op een wolsite leuke wol gezien, incl patroon dus dat wilde ik gaan maken.
Besteld en al snel ging ik aan de gang.

Ik had al ander halve bol verwerkt in patroon, niet super ingewikkeld maar toch.
Toen gleden er nogal wat steken van mijn naald, met het weer ophalen werd het niet netjes, oké ik haal even wat terug, dan wordt het mooier.

Vaak wel, nu niet.
Ik bleef dus met lelijke stukken zitten, dat werd hem dus niet.

Uiteindelijk heb ik de trui uitgehaald tot de laatste naald van het boord en toen opnieuw begonnen. Nu heel simpel, ben nog steeds een beetje pissig.
Gewoon recht, wordt een luchtige trui.


Ik ben wel blij dat er kleurverloop in zit, werkt toch nog net iets prettiger.

Op naar het vervolg.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten