vrijdag 26 januari 2018

Midsummernight vest


Na het maken van de sjaal, ben ik mee gaan doen aan het project midsummernight vest.
8 weken zouden we over dit vest doen.

De vesten zijn allang af, bij vele zoniet alle. 8 weken houd in dat er min 1 toer haakwerk inzet.
Er zitten er meer in. De eerste week, was granny's haken, lukte niet helemaal dus privé les gekregen en jawel ze zijn goed geworden en het is nog leuk om te doen ook.
Week 2 waren 2 toeren heen en weer. Dat was toch wel even zoeken, want de steken kwamen niet helemaal uit.

Ondertussen ben ik wel een stukje verder maar bij week 8??

Het vest word in een stuk gehaakt, tot bij de mouwen, daar moet ik nog niet over nadenken.
Het is leuk om te doen, maar niet dagelijks. Ik wissel graag af, met al die dingen, breien, haken, klossen, miniaturen. Ik heb te veel om te doen.

Maar dit is het vest tot nu toe:



De keus uit pakketten met kleuren was groot.

Mijn voorkeur was het roze, gemelereerd met donker/licht en wit erbij.
Ik ben heel benieuwd hoe het eruit zal zijn als het af is.
Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten