vrijdag 26 januari 2018

Sokken

Het vervolg van de sokken heeft lang op zich laten wachten.

Ik begreep er niets van, de boord en het stukje erboven oké!

Maar daarna, ik kwam er niet uit. Tot ik lid werd van : sokken breien met Ella.
Daar stelde ik ook de vragen en uiteindelijk heeft Inge mij het verlossende antwoord gegeven.
Ik kom naar je toe en dan help ik je op weg, leg het je uit.

En dat bleek te werken, er moest eerst een stukje uitgehaald worden en daarna kon ik opnieuw verder met breien.


Dit zijn de eerste nld nadat Inge weg was gegaan.

Omdat het nu wel lekker breit ga je makkelijker verder.



Gisteren gemaakt, gewoon even bij de koffie, zette mijn hand erin om te kijken hoe het er nu uitziet.
Klik zegt manlief met zijn mobiel.


Ik ben er heel blij mee en onze dochter ook, want ze wacht al 1 1/2 jaar op de sokken.

Komt er nu toch eindelijk van. 
Op naar de tenen dan neem ik weer contact op met Inge.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten