vrijdag 22 januari 2016

Fimo............

Ik zal weer eens wat blogjes neerzetten over het gebruik van fimo.

Veel lessen in het maken van fimo poppen heb ik gevolgd.
Het begin is steeds hetzelfde een bol voor de kop, groot of klein. Maar daarna, of ik daarom er mee ben doorgegaan... ik weet het niet.

Deze pop is weer een heel andere pop geworden.
Alleen maar van fimo.
Het geraamte is zo gemaakt dat het zonder problemen mee de oven in kon.
Eerst het hoofd en de handen en voeten.


Toen de aankleding, waarom ik dit zo wilde?? Geen idee, weer eens wat anders. Het was best wel intensief om alle blaadjes te maken, te plakken en te kerven en om daarna ook nog eens het geheel in de juiste pose met natuurlijke materialen te plaatsen, maar het is leuk geworden.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten