maandag 5 oktober 2015

Kleedje met Rozengrond

Het kleedje met de Rozengrond is af.
Het heeft langer geduurd als ik hoopte, maar ik kreeg de hoeken niet goed en ja dat moet natuurlijk ook.

Ik ben vergeten tussentijds foto's te maken. Had leuk geweest voor het archief.
Het afhechten is niet helemaal geworden zoals ik wilde, ik heb veel gebroken draden gehad en die moesten allemaal afgehecht worden. Ook het begin en eind moest aan elkaar worden gezet.

Dat ging goed, maar ik heb een beetje te veel 'lijm' lees Tacky Glue gebruikt en dardoor zijn de draadjes hard geworden en niet ver genoeg meer af te knippen.
 Ook moet je zoiets niet doen als je met rugklachten zit, je moet toch voorovergebogen zitten en dat wil je rug niet met pijn, dom maar weer een ervaring rijker.
Nu moet ik nog een stukje linnen zoeken en vastmaken aan het kleedje.


 Maar toch is het resultaat leuk geworden.

Wordt nog vervolgd

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten