maandag 20 juni 2016

Ark van Noah

Deze week weer een beetje geborduurd.
Het voordeel als je een gekneusde pols en ringvinger hebt dat je geen huishoudelijk werk hoeft te doen, het nadeel. Je kunt ook nauwelijks iets anders.
Gelukkig is het mijn linkerhand, want ik ben rechts. Dacht ik toen ik het ontdekte.
Helaas........je gebruikt beiden handen erg veel tegelijk.

Maar steeds een half uurtje borduren of breien aan de sjaal/ sokken en haken aan de stola.
Er tussen ligt dan een behoorlijke tijd van........tv kijken, wat surfen en verder.......proberen iets te doen aan het huishouden.

Dit is her resultaat van de Ark van Noah deze week.


Dit was vorige week.


Zover ben ik nu.

Als de stier klaar is, wordt her tijd om weer de stiksteekjes te doen.
Is Noah ook duiderlijker te zien.

Ondanks de gekneusde pols heb ik dus toch iets gedaan.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten