zaterdag 11 juni 2016

Stola

Omdat ik ook voor mezelf wel weer iets wil maken, vest, trui of zo ging ik op zoek bij
Pera & Pasha.......... wol en katoen te kust en te keur.

Op Facebook had ik een leuke stola gezien.
Maar aangezien Bergen op Zoom een dependance is van Pijnacker is daar niet alles aanwezig.
Het wordt of online bestellen of naar Pijnacker.... geen van tweeën dus.

Er waren er nog meer en daar heb ik maar eens naar gekeken.
Ik heb nu het patroon en de katoen voor een stola met schelpenrand.

Kost wat moeite om het patroon goed te lezen, maar eenmaal bezig gaat het lekker.


Even op je kop gaan hangen.

De grijze kant is het begin, best lastig om goed door te hebben. 
Nu dwing ik mezelf steeds te stoppen als ik de rij dubbele stokjes ga maken, een mooi punt om te onthouden en ook niet te veel achter elkaar.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten